Bestellen en betalen
Bestellen en betalen is bij Huiskoel.nl eenvoudig en veilig. U kunt bestellen met of zonder account. Hieronder leggen we u uit hoe het bestel- en betaalproces er uit ziet.
Artikelen kiezen, bestellen en betalen
U voegt het door u gekozen artikel toe aan de winkelwagen door bij het artikel op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' te klikken. Hierna kunt u verder winkelen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen of uw bestelling voltooien. In de winkelwagen kunt u de hoeveelheid aanpassen met de hoeveelheidskiezer naast het artikel, waarna u op de knop ‘Hoeveelheid aanpassen’ klikt. Door op het kruisje helemaal rechts naast het artikel te klikken, verwijdert u het artikel uit de winkelwagen. Als er geen aanpassingen nodig zijn, dan kunt u de bestelling voltooien door op de knop 'Bestellen en naar checkout' te klikken.
Stap 1: Bezorging
Nadat u op de bestelknop heeft geklikt komt u op de checkout pagina. Hier geeft u aan op welk adres u de bestelling wilt laten bezorgen. Na het valideren van uw bezorgadres selecteert u de door u gewenste verzendwijze:
- Standaard verzending of;
- Afhalen in ons magazijn (indien beschikbaar*)
Hierna ziet u of, en zo ja hoeveel, verzendkosten er in rekening worden gebracht.
*Voor een aantal artikelen bestaat de mogelijkheid om deze af te halen in ons magazijn in Enschede. Dit kan alleen als u de bestelling geplaatst en betaald heeft via onze website. Bij 'Verzendwijze' kiest u dan voor 'Afhalen Enschede magazijn'. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak van maandag t/m vrijdag.
Stap 2: Betaling
Na het kiezen van de verzendwijze selecteert u de door u gewenste betaalmethode. Op onze website bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:
- iDEAL
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- American Express
- PayPal
- Bankoverschrijving
Na het plaatsen van de bestelling wordt u automatisch doorgelinkt naar de beveiligde betaalpagina van de door u gekozen betaalpartner. Let op: betalen gebeurt pas na het plaatsen van een bestelling.
Onder 'Factuuradres' staat automatisch het vakje 'Zelfde als bezorgadres' aangevinkt. Wilt u een ander factuuradres dan het bezorgadres? Vink het vakje dan uit en vul vervolgens een ander factuuradres in.
Stap 3: Besteloverzicht en betalen
Tot slot klikt u op de knop 'Bestelling nakijken' voor het overzicht van uw bestelling. Nadat u alle gegevens gecontroleerd heeft kunt u tot betaling over gaan.
Bestel- en verzendbevestiging
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vrijwel direct per e-mail een bestelbevestiging. Heeft u gekozen voor een bankoverschrijving als betaalmethode, dan ontvangt u tevens een e-mail van ons met de betaalinstructies.
Zodra uw bestelling door ons is ingepakt en verzonden ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging met het trackingnummer. Hiermee kunt u de verzendstatus van uw bestelling online volgen.
Bestelling wijzigen of annuleren
Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaatst? Neem dan direct contact met onze klantenservice. Zolang uw bestelling nog niet is ingepakt of verzonden, kunnen we deze vaak nog wijzigen of annuleren.
Intracommunautaire leveringen (andere EU landen)
Leveringen binnen Nederland en de landen van de EU worden standaard belast met het Nederlandse btw-tarief van 21%. Voor buitenlandse zakelijke klanten binnen de EU met een geldig btw-nummer (of VAT-nummer) is het mogelijk zonder btw te bestellen. In dit geval wordt uw bestelling een 'intracommunautaire levering'.
Door een e-mail te sturen naar info@huiskoel.nl voorzien van uw volledige bedrijfsgegevens en btw-nummer (of VAT-nummer), kunt u ons verzoeken een btw-vrij account voor u aan te maken.
Let op: reeds geplaatste bestellingen kunnen niet worden aangepast.
Na verificatie van uw gegevens sturen we u per e-mail een bevestiging, zodra wij een btw-vrij account voor u hebben aangemaakt.
Vragen?
Heeft u nog vragen over het bestel- of betaalproces? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.