Verzending en bezorging

 

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzending naar bestemmingen binnen Nederland bedragen € 6,95 als het totaalbedrag van uw bestelling minder is dan € 75,-. Alle bestellingen boven € 75,- bezorgen wij gratis bij u thuis.

Voor verzending naar bestemmingen in het buitenland worden altijd verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht het totaalbedrag van uw bestelling. 

Hieronder treft u een volledig overzicht aan van landen, bezorgpartners, leveringstermijnen en verzendkosten.

 

Hoe vindt de bezorging plaats?

Binnen Nederland wordt uw bestelling bezorgd door PostNL of DHL. Voor bezorging in het buitenland maken wij ook gebruik van de diensten van andere bezorgpartners.

Op het moment dat uw bestelling bij de bezorgpartner is aangemeld voor verzending, ontvangt u van ons per e-mail een verzendbevestiging. Hierin staat een trackingnummer, waarmee u de verzendstatus van uw bestelling online kunt volgen op de website van de bezorgpartner. Klanten met een account kunnen het trackingnummer ook terugvinden onder 'Mijn bestellingen'.

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres. 

 

Wanneer wordt uw bestelling bezorgd?

Voorraadbestellingen op werkdagen, met een Nederlands bezorgadres en vóór 15:00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.

Normaal gesproken vindt de bezorging plaats op de eerstvolgende werkdag. Gedurende drukke periodes kan het echter iets langer duren voordat uw bestelling wordt bezorgd. Ook tijdens technische updates of situaties van overmacht zoals extreme weersomstandigheden, kan het voorkomen dat er vertraging ontstaat in de bezorging van uw bestelling.

We doen ons uiterste best om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn te laten bezorgen, maar zijn hierbij afhankelijk van de dienstverlening van onze bezorgpartners. 

 

Wat gebeurt er als u op het bezorgmoment niet thuis bent?

Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert de bezorger uw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken of heeft u aangegeven dat u dit niet wilt, dan laat de bezorger een kaartje bij u achter en/of ontvangt u een e-mail met informatie over waar uw pakket is, waar en hoe u het kunt afhalen of hoe u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Met het trackingnummer dat u ontvangen heeft kunt u de bezorgstatus van uw bestelling ook online inzien op de website van de bezorgpartner.

  

Kunt u uw bezorgadres veranderen nadat u uw bestelling heeft geplaatst?

Om veiligheidsredenen kunnen wij uw bezorgadres niet veranderen nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice om te bekijken hoe we u het beste kunnen helpen.

 

Kunt u uw bestelling laten afleveren bij een afhaalpunt?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om uw bestelling af te laten leveren bij een afhaalpunt. 

 

Landen, bezorgpartners, leveringstermijnen en verzendkosten

Op dit moment verzenden wij uitsluitend naar bestemmingen in de landen die in de onderstaande tabel genoemd staan. De kosten en leveringstermijnen voor verzending naar bestemmingen in het buitenland variëren per land. 

 

Land Bezorgpartner Leveringstermijn Verzendkosten
Nederland PostNL, DHL 1 – 2 werkdagen € 6,95 *
België PostNL, DHL, DPD 1 – 2 werkdagen € 8,50
Duitsland PostNL, DHL, DPD 1 – 2 werkdagen € 9,00

 

* Verzending naar bestemmingen binnen Nederland is gratis voor bestellingen boven € 75,-.

De verzendkosten zijn inclusief 21% btw, met uitzondering van intracommunautaire (btw-vrije) leveringen. Hiervoor zijn de verzendkosten exclusief btw.

 

Vragen?

Heeft u nog vragen over het verzend- of bezorgproces? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.